poniedziałek, 22 lipca 2013

W pięknej Wenecji

Niestety nie spodziewajcie się zdjęć czy relacji z wycieczki do Wenecji :) Tak wiem, tytuł posta na to wskazuje.
Ale w sumie czemu nie, możemy się wybrać do Wenecji dzięki mojemu obrazowi, który wyhaftowałam na konkurs DMC pt. "Inspirujemy kolorem 2012" . Ta praca jest z cyklu, który właśnie zatytułowałam: "dawno zrobione, dopiero teraz wrzucone". Jeśli ktoś choć czasem zerka na mojego bloga, będzie wiedział, że chodzi o moje prace zrobione daaaaaawno przed założeniem bloga, a które będe co jakiś czas wrzucała na bloga.
Przejdźmy do rzeczy, oto piękna, romantyczna Wenecja, miejsce, do którego chętnie bym się wybrała :) Może kiedyś.....




Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Jestem pod niesamowitym wrażeniem!!! Podziwiam i życzę dużo cierpliwości do takich prac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Jestem osobą o małym stopniu cierpliwości, ale jeśli chodzi o haftowanie to nie mam pojęcia skąd, ale mam duużo cierpliwości :)

      Usuń