piątek, 5 lipca 2013

Kociara

U mnie ponownie koty. Zaparłam się, że skończę obrazek przed moim wyjazdem i dopięłam swego. Trudno szyje się w te upały na kanwie, bo grozi ubrudzeniem, ale na szczęście udało się i kanwa jest w nienaruszonym stanie. Obrazek czeka na oprawienie.






Poza tym chciałam się Wam pochwalić moim nowym zakupem. Biały dzbanek z podgrzewaczem. Szukałam, szukałam i znaleźć nie mogłam, a zależało mi na czysto białym dzbanuszku. Jeśli już udało się coś w sklepie wyszperać, to niestety były kolorowe lub wzorzyste. A tu proszę, znalazłam go "pod nosem", w pobliskim sklepie. Ulubiona herbatka smakuje pysznie!


I jeszcze moja Julka, która wczoraj niepostrzeżenie władowała się mojej mamie w koszyk z wełną. Można sobie wyobrazić jak ta wełna wyglądała po kontakcie z długą sierścią kocicy :) Jej beztroska mina jest powalająca, haha


Wspomniany wyjazd wiąże się z moją co najmniej 10-dniową nieobecnością na blogu. Tak więc jeśli ktoś chciałby się skontaktować, musi uzbroić się w cierpliwość. Wyjeżdżam na Slot Art Festival i bardzo się z tego cieszę, ale też obawiam, ponieważ "grozi" to zapoznaniem się z nowymi twórczymi pomysłami, a wtedy to już na pewno trzeba będzie coś zrobić, żeby doba była przynajmniej dwa razy dłuższa. Życzę wam pięknej pogody! See You!

8 komentarzy:

  1. Witam :) zapraszam tym razem do mnie po wyróżnienie dla Twojego bloga.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie i docenienie mojej pracy, która jest moją pasją! Tym bardziej, że świadczy to o tym, że są osoby, które chcę zaglądać na mojego bloga! Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Witam:) dziękuję za wzięcie udziału w moim rozdaniu:) bardzo się cieszę, że poznaję nowe miejsce. Mówię od razu, że jestem zachwycona obrazami zarówno malowanymi jak i haftowanymi. Piękne dzieła sztuki. Kiedyś zajmowałam się haftem ale straciłam w końcu cierpliwość, tym bardziej podziwiam. Dodam, że również uwielbiam koty i z każdym dniem coraz bardziej:) Dzbanuszek posiadam podobny ale jakoś rzadko go używam, natomiast zazdroszczę filiżanki ze spodkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Dziękuję za tak miłe słowa i bardzo się cieszę, że są osoby, które do mnie chcą zaglądać. Bo myślałam, że nikt tu nie zagląda ;P Na prawdę bardzo mnie to podbudowuje!! A filiżanki dostałam kiedyś dawno dawno temu z Avonu, ponieważ będąc konsultantką spełniłam warunki oferty na ich otrzymanie. A koty są wspaniałymi, mądrymi i czułymi zwierzakami!! :):) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. wspaniałe te haftowane kociaki, ale oczywiście na żywo dużo ciekawiej:)))mina bezcenna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! Tak, tak, mina, która mówi "no co się tak paczysz? kota nie widziałaś? czy zrobiłam coś złego?" ;DD

      Usuń
  4. kocham koty przepiękny hafcik

    OdpowiedzUsuń