czwartek, 29 sierpnia 2013

Filcowe zakładki i kurki, zakładki krzyżykowe

Jest późny wieczór, mam dopiero chwilkę żeby wskoczyć na bloga i krótko przypomnieć Wam o sobie. Ponieważ mam niewiele czasu ostatnio na komputer, niczym się z Wami nie dzielę. Chyba mam jakiś kiepski okres, bo cały czas jestem śpiąca, nieprzytomna i notorycznie zmęczona. Może to jakieś przesilenie? Ale mimo wszystko cały czas coś tam sobie dłubię. Poza doświadczeniami z gliną i moimi glinianymi dziełami (o nich w najbliższym czasie), ostatnio ostro zabrałam się za filc. Ostatnio, dokładnie tydzień temu z okazji swoich urodzin, zakupiłam sobie cały pakiet filcu i dlatego też mam teraz na niego zacięcie. Powstały trzy zakładki do książek i dwie kurki-zawieszki. Zakładki bardzo długo mi się szyje, ponieważ mają bardzo dużo małych elementów. Ale mam z nich niesamowitą satysfakcję. Szycie z filcu sprawia niesamowitą frajdę. W najbliższym czasie będę wykonywała kolejne, już na zamówienie :)
 
A oto kotek i króliczek...:

... a także serduszka:

Zawieszka kurka:
 
Poza tymi pracami pokażę swoją zakładkę filcową uszytą kiedyś dawniej - jest to domek.
 
No i jeszcze dwie skromne zakładki do książek, wyhaftowane krzyżykami z prostymi wzorami geometrycznymi:

A wracając do lepienia z gliny to załapałam totalnego bakcyla :))

1 komentarz: