wtorek, 3 września 2013

Przytulaśny kociak

UDAŁO SIĘ!!! Uszyłam swoja pierwszą przytulankę!! Tak strasznie się cieszę, że dałam radę, bo jest to moja pierwsza rzecz tego typu. A na dodatek jest to uwielbiany przeze mnie zwierzak :) Szyłam go maszynowo i ręcznie, pyszczek haftowany. 
Nie ma co dłużej zanudzać, tylko pokazuję go Wam. 
Przedstawiam Wam mojego Pana Kota.
 
 
Nie mam pomysłu na nazwanie go, więc OGŁASZAM plebiscyt na najładniejsze i najlepiej pasujące imię do tego oto mięciutkiego kociaka :)) 
Dla najlepszej propozycji - niespodzianka! :)

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję! Bardzo ładne imię, poczekamy czy może ktoś jeszcze jakieś wymyśli (choć nie sądzę, bo mało osób odwiedza mój blog :().

      Usuń
  2. to ja też:) dla mnie to będzie Kotek- Arkadiuszek:) tak ma na imię mój Kochany Synuś Aruś- Arkadiusz- Arkadiuszek:) a taki kotek to idealny przytulak dla Niego:) on Kocha przytulanki:)

    Kotek- Arkadiuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuję Dumny Lubosz:) Tak mi sie skojarzyło. Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jak na niego patrzę, to od razu mam w myśli zwrot: "Hrabio" lub "Milordzie" :D Więc myślę, że Milord Jerzy, by do niego pasowało, lub po prostu Mieszko- też dostojnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bucio-bucio ... przyszło mi na myśl nazwać tak tego przystojnego kota ;))) ... słodziutki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kotek :)) a jaka radocha że własnoręcznie uszyty :)). Imię może Mruczuś :))

    OdpowiedzUsuń