wtorek, 3 września 2013

Alfa Romeo 6C 2300 MM - filcowa zakładka

Witajcie! Ostatnio zdarza mi się sporo (nie)przypadkowych zdarzeń. Znajoma poprosiła mnie o uszycie filcowej zakładki do książki dla chłopca w kształcie samochodu. Zabrałam się za pracę i kiedy byłam już w trakcie szycia, znalazłam przypadkiem dzięki blogowi Diana Art zabawę - wyzwanie na blogu Szuflady. Po wyszperaniu na tym blogu Wyzwania Gościnnej Projektantki, postanowiłam dokończyć zakładkę i zgłosić ją do tejże zabawy. Oto moja filcowa zakładka: 
Alfa Romeo 6C 2300 MM:


Mam nadzieję, że koleżance zakładka się spodoba. Szkoda tylko, że zdjęcia nie oddają realnych kolorów filcu, a dodatkowo filc odbija światło i robi się zjawisko prześwietlenia :/
Biorę udział w Wyzwaniu Gościnnej Projektantki: http://szuflada-szuflada.blogspot.com/

1 komentarz:

  1. świetna ta zakładka :) musiała się spodobać!
    Dziękuję za udział moim Gościnnym wyzwaniu w Szufladzie :D

    OdpowiedzUsuń