wtorek, 24 września 2013

Popołudnie w miłym towarzystwie

Witajcie! Jest późny wieczór, ale nie zasnęłabym, gdybym Wam nie pokazała mojego dzisiejszego zakupu. 
A wszystko zaczęło się od wyprawy z mamą na miasto. Głównym celem była wędrówka po pasmanteriach w poszukiwaniu koronek. Miałam zamiar kupić trzy, góra cztery rodzaje. 
No ale jak moja mama zaczęła doradzać, to w ostateczności stałam się posiadaczką jedenastu różnych koronek w różnorodnych kolorach. Moja mama jest doskonałą towarzyszką 
i doradcą w zakupach! Nie robiłam zdjęcia koronek, bo na cóż pokazywać surowy materiał. Lepiej jak będę pokazywała gotowe efekty ich użycia :)  
Ale wszystkie są piękne! 
Dziś już nawet poczyniłam pierwsze kroki uszycia serduszka, jednak jego wypełnienie pozostawiłam na kolejny dzień.
Poza tym wstąpiłyśmy do Pepco i nie mogłam się wprost oprzeć, aby nie kupić uroczego wieszaczka. Za pewne nie wyszłabym bez niego.


Prawda, że uroczy wieszaczek. W sumie nie mam za bardzo odpowiedniego miejsca na ścianie, żeby go powiesić, ale postaram się, aby je znalazł :)

Zwieńczeniem naszych sklepowych spacerów był odpoczynek w miłej kawiarence na kawce
 i słodkich dodatkach, które prezentują się wyśmienicie (mimo iż zdjęcia robione aparatem telefonicznym), a jeszcze lepiej smakowały!

 Moja porcja: ciasto czekoladowe było mega czekoladowe, ciepłe i aż rozpływało się w ustach, a lody pistacjowe....mmm, nigdy w życiu jeszcze tak dobrych nie jadłam. 
Mamy sernik też pychota! :) No i te dekoracje z gorzkiej czekolady dopełniły całości. Aż miałam ochotę wylizać talerz do czysta, haha :)


 Tak więc miłe popołudnie zakończyło się pysznymi doznaniami smakowymi. Natomiast nasze portfele "trochę"  się uszczupliły :)
Tak więc teraz tylko pozostaje zabrać się ostro za pracę i odpalać maszynę do szycia i realizować się w szyciu ozdób z koronkami!

10 komentarzy:

  1. Faktycznie wieszaczek przeuroczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś smaka :-) Teraz muszę zjeść jakiegoś wafelka ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny wieszak:) Czasami jak wchodzę do pepco to tyle rzeczy mi się podoba i bym je chętnie kupiła... tylko gdzie ja bym je trzymała ?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, mam to samo. Może i miejsce by się jeszcze znalazło, ale kieszenie puste :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wieszaczek:) w pepco mają różne fajne rzeczy:) tylko kasa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieszaczek super, chyba się wybiorę do pepco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były jeszcze w ciemniejszym odcieniu brązu i beżowe :)

      Usuń
  7. Wieszaczek gody znalezienia dla niego miejsca:) Świetny zakup

    OdpowiedzUsuń