sobota, 5 października 2013

Glina

Obiecałam Wam na przełomie sierpnia i września, że pokażę swoje prace wykonane z gliny, które lepiłam na wspomnianych warsztatach. Doczekały się wypalenia i wyszkliwienia. I nareszcie udało mi się je w końcu dostarczyć do domciu. I oto są. Na razie nie wszystkie, ale większość. Czekam na komentarze :)




 Afrykanki-mój ukochany motyw-jedynie wytlenkowane, ale w tym cały ich urok... 


Kurki do kuchni. A poniżej małe gadżety z foremek na ciasteczka.
 

  Miseczka z odlewu. Wzory misternie malowane samodzielnie.
 Dziecięce wózeczki: jeden dla chłopca...
 ....drugi dla dziewczynki.

Następnym razem dorzucę pozostałe prace. Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Rewelacja !!!
    Mi oczywiście KOTEK podoba się najbardziej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest takie ładne! Aż Ci zazdroszczę, że byłaś na takich warsztatach :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prace :) jeśli to Twoje pierwsze dzieła z ceramiki, to wyszły bardzo ładnie :) czekamy na kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń