niedziela, 3 marca 2013

Zabytkowe samochody

Dzisiaj, w to niedzielne słoneczne popołudnie (ach, już czuć wiosnę :*) przedstawiam moje najnowsze hafciki zabytkowych samochodów. Wyszyłam je specjalnie dla mamy, do świeżo odnowionej sypialni. Będą idealnie komponowały się z nowymi meblami i ścianami w kolorze caffe latte.


A tutaj oba obrazki razem:


Obrazki wyszyłam na kanwie rustico, którą już gdzieś tak rok temu zamówiłam z Kokardki, a że kanwy jest na prawdę sporo, więc kolejne dzieła są już wyszyte, bądź się wyszywają. Ale o tym niedługo... 
Na razie samochody nie wiszą na ścianie, gdyż cierpliwie czekają na koniec remontu :)


3 komentarze:

  1. Bardzo ładne hafciki. Lubię zabytkowe samochody i mam nawet jeden haft do realizacji...
    Podoba mi się oprawa Twoich samochodów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo Kasiu! Takiego ciekawego charakteru tym obrazom nadają te zwyczajne niemalowane ramki w połączeniu z kolorowym passe-partout :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł. Pieknie będą się prezentować na ścianie.czerwonego nie posiadam ale jest w planach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń