czwartek, 7 marca 2013

Gdzie Natalii pięć tam..... ogromne zamieszanie ;)

Skończyłam czytać drugą część książki autorstwa Olgi Rudnickiej, pt. "Drugi przekręt Natalii". Jest to kontynuacja książki pt. "Natalii 5", opisującej przygody pięciu sióstr, które nie wiedziały o swoim istnieniu. Do czasu. W momencie kiedy sytuacja życiowa zmusza je do spotkania (śmierć ojca), zaczyna się wciągająca historia. I to jeszcze jak wciągająca!! Po przeczytaniu, a właściwie "skonsumowaniu" części pierwszej, z niecierpliwością czekałam na kontynuację książki. Bo wiedziałam, że perypetie sióstr Sucharskich nie mogą skończyć się tak szybko :) I jest kolejna część!  :D
Natalii 5 - Olga RudnickaDrugi przekręt Natalii - Olga Rudnicka

Gdy tylko przeczytałam, że książka jest w księgarniach, musiałam ją mieć. Na szczęścia moja mama, jak zawsze domyślna, kupiła mi "Drugi przekręt Natalii" i po prostu utonęłam w morzu niesamowitego humoru, kryminału i wysuwających się na prowadzenie sióstr Natalii Sucharskich. Gorąco polecam wszystkim obie pozycje. Nie będę szczegółowo opisywać fabuły, ani zamieszczać streszczenia, bo każdy może je sobie przeczytać w internecie, ale gwarantuję Wam, że jak tylko zaczniecie czytać, nie będziecie w stanie się oderwać. :) mam tylko nadzieję, że autorka nie pozwoli, aby zapomnieć o Nataliach i pozwoli cieszyć się nam z ich następnych przygód.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz