sobota, 29 czerwca 2013

Powrót i od razu prezenty :)

Witam wszystkich zaglądających i od razu przepraszam, że tak długo mnie tutaj nie było! Niestety przyczyny są trzy: problem z internetem, sprawy wokół pracy magisterskiej i nauka do jej obrony. 
Ale...udało się!! I jestem już magistrem w swojej dziedzinie (czy takim z prawdziwego zdarzenia czas pokaże ;P)
Z okazji ukończenia studiów dostałam od rodziców książkę: 
Cywilizacja. Zachód i reszta świata - Niall Ferguson 
a więc będę czytać i się dokształcać :)
Poza tym, bardzo miły prezent otrzymałam od Eli - Smoczycy: http://jaskiniacafe.blogspot.com/2013/05/zapraszam-na-candy.html#comment-form. Piękna zielona bransoletka, wygrana w candy była miłym prezentem od samego rana a na dodatek czekolada, która osłodziła mój kiepski dziś nastrój.


A tak zielona bransoletka wygląda na mojej ręce:
Elu - ślicznie dziękuję Ci za ten wspaniały upominek!!

A co poza tym działo się u mnie przez ten długi miesiąc? W ramach przerw między nauką oprócz relaksu w formie gimnastyki, dbając o nasze pełne brzuszki zimą, narobiłam dżemów. Oczywiście z truskawkami! :) Oprócz samej truskawki, eksperymentowałam z dżemami truskawkowo - kawowymi i truskawkowo - bananowymi. Oto jedynie część mojej produkcji:


 Poza dżemami truskawkowymi zrobiłam także dżemy rabarbarowe: z laską wanilii oraz drugi rodzaj z sokiem i skórką pomarańczową. Wszystkie są pycha i nie mam pewności co do tego, czy doczekają zimy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz