czwartek, 4 kwietnia 2013

Malarskie wariacje artystyczne

Ojojoj, dawno mnie tu nie było! To przez tę wiosnę. A raczej jej brak. Jakoś tak się nic nie chce i na wiele nie ma się ochoty, dlatego też zaniedbałam trochę swojego bloga. Ale już nadrabiam zaległości. Dzisiaj miałam wolny dzień, więc postanowiłam wrócić do malowania farbami, "odkurzyłam" je  i przedstawiam swoje dzisiejsze " dzieło":


Dwa obrazki z czterech zaplanowanych: krówka i zeberka. Na wykonanie czekają: żyrafka i owieczka. Materiał, z którego je wykonałam to biała podmalowana kanwa malarska, farby: akryle i akwarele. Format: 15x15 cm. Moim dzisiejszym celem była poprawa nastroju, więc postawiłam na motyw dziecięcy. I jestem zadowolona z efektu. A Wam się podobają? Co o nich sądzicie? Pozdrawiam w tę "nie"wiosnę ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz