środa, 18 grudnia 2013

Zaczynamy świąteczne dekorowanie domu

Już pora na świąteczne przystrajanie domu. Domek powoli "przystosowuje" się do świąt, generalne porządki zbliżają się ku końcowi, potrawy zaplanowane co do dnia wykonania, część już jest w trakcie przygotowywania, a więc czas na "umilenie" otoczenia bożonarodzeniowymi dekoracjami. 
Wczoraj będąc z mamą w kwiaciarni postanowiłyśmy kupić sobie małą pinię. Umieściłam ją w mojej ostatnio wykonanej na zajęciach lepienia z gliny misie, wypełniłam korkami po winie, a na wierzchu udekorowałam szyszkami. Kokardki i Mikołaj były już w zakupionym "zestawie".

Serweta szydełkowa z choinkami i przyszytymi koralikami w wykonaniu mojej mamy. 

Zaś kilka dni temu zakupiłam, tradycyjnie już jak co roku, małego cyprysika. Również w glinianej osłonce własnoręcznie wykonanej.

Jeszcze mały akcent świeczkowy, dwie dekoracje:

Świeczkę powyżej przerobiłam: rafią dowiązałam dwa kawałki cynamonu i anyżek. Dzięki kompozycji poniżej unosi się piękny aromat pomarańczy, goździków i anyżu. Bardzo świąteczne zapachy, takie jak lubię najbardziej. Do tego jeszcze zapach żywego drzewka, pospolicie zwanego choinką i już nic więcej mi nie potrzeba...


3 komentarze:

  1. Prawdziwiej magii pod świątecznym niebem pełnym cudów ! Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na wymiankę czekoladową:)

    http://dekupagekinii.blogspot.com/2013/12/wymianka-czekoladowa.html

    OdpowiedzUsuń