wtorek, 28 maja 2013

Farby olejne

Witam wszystkich w ten późno jesienny dzień (jak cały tydzień zresztą) mimo miesięcy wiosennych. Ehh, cóż my na to poradzić możemy? Z okazji dnia wolnego (czyt: od zajęć na uczelni) postanowiłam ten dzień spędzić jakoś inaczej, twórczo, zrobić coś dla siebie a nie znów grzebać w obowiązkach domowych. A że za oknem od rana calutki dzień leje deszcze i nawet wyjść się nie da, myślałam i myślałam co by tu ze sobą zrobić. I dostałam natchnienia malarskiego. Postanowiłam wykorzystać bjetramy, które od dłuższego czasu na mnie czekają abym mogła pokryć je kolorem. I tak oto prezentuje się początek mojej pracy. Postawiłam na aniołka na nocnym tle. Już od dawna miałam go w namyśle, a więc:
Jeśli czas mi pozwoli na jego szybkie dokończenie, będę wdzięczna wszystkiemu dookoła i sprzyjającej ku temu aurze ;P Wtedy przedstawię dalsze tworzenie aniołka. Życzę wszystkim pogodnego nastroju! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz